Generalforsamling for HI Fodgolfer 25-01-13

1. Valg af formand

René Pedersen blev genvalg som formand uden modkandidaten og enstemmigt.

2. Valg af Kassere

Kim Wacker blev genvalg som kasser uden modkandidaten og enstemmigt.

3. Valg af turneringsudvalg

Anders Mouritsen og Thomas Hartwich blev genvalg som turneringsansvarlige uden modkandidaten og enstemmigt.

4. Nye medlemmer

Der var kun et nyt medlem til afstemning, og Brian Madsen blev enstemmigt valgt ind i klubben.

Der var en god drøftelse om fremtidige nye medlemmer, hvor man gav udtryk for at et total medlemstal på 16 ville være fint for klubben.

Ligeledes blev der drøftet om evt. nye medlemmer skulle vælges ind enstemmigt, eller det var nok med f.eks. 75 % af stemmerne. Der bliver generelt heller ikke taget nye medlemmer ind, hvis ikke de været med til nogle arrangementer, spil om søndagen eller lignende, for at man kan se dem an.Vi aftale at drøfte dette punkt videre ved en anden lejlighed.

5. Regnskab

René kunne oplyse at Kim Wacker pt. har ca. 12.000 kr. på kontoen, og at der var to medlemmer som manglende at betale (senest kontingent?).

Kim Wacker bedes sende vores bankkontonr. til Brian, så han kan komme i gang med at betale fra januar måned og frem, Brian husker også at der er et indmeldelsesgebyr på 500 kr.

Claus Olsen var sÃ¥ venlig at betale mad og drikke til alle pÃ¥ denne aften, hvor pÃ¥ at han synes at vi i stedet skulle indbetale 250 kr. hver til bankkontoen. Det bedes alle gøre i løbet af de næste par uger. (Tak Claus O.)

6. Bødekassen

Der blev aftalt, for at udligne det større skel mellem de gode og mindre gode spillere, at vi hæver det faste kontingent fra 250 kr. om måneden til 300 kr. om måneden, gældende fra 1. januar 2013.

Ligeledes at putter man for kort på et eagle putt, så koster det 20 kr. og 10 kr. hvis man putter for kort på et birdie putt.

Sidste tilføjelse var, at hvis en lavede hole in one, så skulle alle de andre betale 100 kr. til bødekassen, og så selv om man ikke spillede med den dag.

7. Året der er gået "Ris og Ros"

Der var generelt stort ros til alle der gjorde et stykke arbejde for klubben.

8. De årlige turneringsdatoer

Opstart

Første søndag i april 2013, dvs. d. 7. april 2013.

Afslutningstur

Claus Stig, Anders og Thomas kigger på dette, og vi forventer det bliver d. 27-29. september 2013 i Malmø/Barsebäck

Hornbæk Claus O.

Claus O. finder en dato til dette gode arrangement, så vi igen kan få så mange med så muligt.

Turnering mod Squash og Ishockey

Vi afventer, da vi med sikkerhed tænker at Peter Gyde er i gang med noget. Billing undersøger med Tennis, om de måske også gerne vil deltage, så vi bliver 4 hold. Preben taler med Gyde om denne turnering.

Eventuelt andre datoer

Slagspilsturnering, hulspilsturnering mm. Anders og Thomas kommer i løbet af de næste par uger med et turneringsprogram for 2013.

9. Evaluering af turen til Portugal

Der blev drøfte mange ting vedr. turen, og helt generelt synes man det havde været en rigtig god tur.Men der var også udtryk for at turen var en smule for lang, de sidste par runde, var hårde!!

10. Planlægning af afslutningsturen 2014

Trods en større drøftelse af den næste tur, så holdt man fast i en hel uge, så dem der kunne og gerne ville en hel uge kunne det. Men også så dem som f.eks. kun kan 4 dage, på en eller anden mådebliver til gode set. F.eks. spilles der kun vores Ryder Cup, når alle er til stede på turen.

Flemming Frandsen og Claus Stig er sat på opgaven at udarbejde turen 2014, så vi venter med spænding på hvad de finde ud af.

11. Eventuelt

Der var ikke noget nævneværdigt under dette punkt. Det skal dog siges at det kun var Kim Wacker som var fraværende denne dag, ellers var alle til stede. Tak til Claus O. og Bergsbo for mad og drikke!!

Thomas Hartwich, 29. januar 2013

Generalforsamling 2013