Generalforsamling for HI Fodgolfer 24-01-14

Alle var til stede.

1) Valg af tillidsposter

1.1 Valg af formand

René Pedersen blev genvalg som formand uden modkandidaten og enstemmigt.

1.2 Valg af Kassere

Kim Wacker blev genvalg som kasser uden modkandidaten og enstemmigt.

1.3 Valg af turneringsudvalg

Anders Mouritsen og Thomas Hartwich blev genvalg som turneringsansvarlige uden modkandidaten og enstemmigt.

2. Bødekassen

Der blev aftalt følgende rettelser eller tilføjelser i bødereglerne- Udeblivelse en søndag eller anden turnering, når man er tilmeldt efter kl. 12.00 en lørdag, bøde 250 kr. (Gælder selvfølgelig ikke ved sygdom eller lignende)

Vi hæver beløbet fra 2 kr. til 3 kr. for antal af point man er under 36 point for en runde i klubmesterskabet.

Vi skiftes til at oddse, man har et måned hver, efter alfabetisk rækkefølge, dvs. Anders har januar, Brian har februar osv. Man skal spille for 200 kr. i løbet af måneden, og alle skal have besked via sms hvad man har spillet (før resultaterne kommer).

3. Rejser i 2014

Claus Stig og Frandsen fremførte deres bud på årets tur (uge 43/44), og den skulle gå til Orlando i Florida, en uge (lørdag til lørdag), 5 runder golf, pris ca. 8.500 kr.

Claus Stig og Flemming havde bevidst ikke taget et ekstra bud med, da de mente at turen skulle gå til Orlando. Men der var nogle medlemmer, som ikke kunne tage af sted en hel uge, og hvis det var i USA, så kunne/ville de heller ikke tage over for lidt færre dage, f.eks. 3-4 dage. Det blev drøftet grundigt, og der var generelt enighed om at alle skal med på turen, eller at man som min. Skal kunne komme der til, hvis man kun kan være der 3-4 dage.

Claus Stig og Flemming, undersøger alternativer og vender tilbage medio februar med nyt bud.Vi drøftede muligheden for at lave en jubilæumstur i 2020 (10 års jubilæum), og det kunne evt. være til USA eller hvad Claus Stig og Flemming finder ud af til den tid…….

Claus Stig og Flemming, er sat til at finde ud af jubilæumsturen i god tid, som vi kan få alle med.

Ligeledes blev det aftale at vi indbetaler 500 kr. årligt til jubilæumsturen, så vi har ca. 3-4.000 kr. ekstra pr. mand til turen.

Husk reglerne er stadigvæk, at kan man ikke deltage i turen (lange tur, hvert andet år), så får man sine kontingentpenge retur (Kim laver en evt. beregning på udbetaling).

4. Nye medlemmer

Der var kun et nyt medlem til afstemning, og Tonny Petersen blev valgt ind i klubben, da der ikke var modvilje fra nogen.

Der var en drøftelse om fremtidige nye medlemmer, hvor man gav udtryk for at et total medlemstal på 16 ville være fint for klubben.

Ligeledes blev det vedtaget at alle fremtidige nye medlemmer skulle vælges ind enstemmigt, dvs. der må ikke være nogen i klubben som er i mod vedkommende.

Kim Wacker, skal lige finde ud af med Tonny, hvad han skal indbetale, for at være med os andre i regnskabet. Tonny skal også have at vide hvad reglerne er, hvor meget og hvordan han betaler kontingent mm. (Husk der også er et indmeldelsesgebyr på 500 kr.)

5.1 Regnskab

Kim Wacker oplyste at vi pt. har ca. 55.000 kr. på kontoen.

Alle bedes tjekke at de har indbetalt for deres bøder sidste år.

Der blev aftalt, at alle indbetaler 200 kr. til klubkassen for mad og drikke til generalforsamlingen, og så ville Kim afregne med Claus Stig, Bergsbo og Preben.

5.2 Søndagsrunder

Mødetidspunkt for søndagen er fortsat kl. 6.50 (Starttider kl. 7.00, 7.10 og 7.20), husk at book tid 10 dage før. Man skal have spillet 10 søndagsrunder i mesterskabet for at kunne blive klubmester.

5.3 Turneringskalender

Opstart

Første søndag i april 2013, dvs. d. 6. april 2014. Hvis vejret tillader det, så spil i Hjortespring, ellers andet sted.

Afslutningstur
Claus Stig og Flemming kigger på dette, og det skal være i uge 44, evt. med afrejse i weekenden uge 43.

Hornbæk

Claus O. finder en dato til dette gode arrangement, så vi igen kan få så mange med så muligt.Kan evt. være her vi spiller slagspilsmesterskabet.

Turnering mod Tennis, Squash og Ishockey

Fastlagt til fredag d. 20. juni 2014.

HI Golfdag 2014

Fastlagt til fredag d. 13. juni 2014.

Eventuelt andre datoer

Slagspilsturnering, hulspilsturnering mm. Anders og Thomas kommer i løbet af de næste par uger med et turneringsprogram for 2014.

HUSK AT ALLE SCOREKORT SOM SKAL TÆLLE MED I KLUBMESTERSKABET, SKAL AFLEVERES TIL THOMAS SENEST SØNDAGEN EFTER!

5.4. Evaluering af turen til Malmø

Alle var enig om at det var en rigtig god tur, super sted at bo, centralt, og så køre ud til nogle gode baner.

5.5. Hulspilsturnering

Vi trak lod til årets hulspilsturnering, som starter i maj måned, turneringen bliver lagt op på hjemmesiden, lige som alle de andre ting bliver opdateret, indenfor de næste par uger.

René skal møde vinderen af Claus O. og Preben. Dan skal møde vinderen af Flemming og Thomas. Kim skal møde Bergsbo, Brian mødes Claus Stig og Anders skal møde vinderen af Michael og Tonny.

Thomas Hartwich, 28. januar 2014

Generalforsamling 2014